Blogger news

Úplně jsem se při pohledu na datum posledního článku zhrozila ... už dlouho plánuji outfit, ale to počasí si ze mě asi střílí, protože každo...

First day

Úplně jsem se při pohledu na datum posledního článku zhrozila ... už dlouho plánuji outfit, ale to počasí si ze mě asi střílí, protože každou chvíli prší. Takže jsem zalezlá v pokoji s obrovským hrnkem mátového čaje a doufám, že to brzy přejde, abych vám v outfitech mohla ukázat několik nových kousků, které se zatím jenom válejí ve skříni.
Každopádně dnes je 1. září a to pro drtivou většinu (včetně mě) znamená, že zase musí chodit do těch ústavů, i když nevím, proč některé škola tak odpuzuje (co máte na škole rády a čemu by jste se nejraději vyhnuly?).

Bohužel jsem teda nemohla vyfotit outfit, ale alespoň jsem jich několik sestavila, jenže zase nejsou do deště, což doufám, že jim na celkovém dojmu ve vašich očích nijak zvlášť neubralo.





Tento se pro mě stal více koláží, než outfitem jako takovým, ale myslím si, že to není velký problém a určitě si v něm někdo najde zalíbení.

Našly by jste si v některém z outfitů své já, nebo alespoň kousek, který vám padl do oka? Mě osobně se outfity líbí, ale 100 lidí, 100 názorů, takže mi to nezapomeňte napsat, protože moc ráda se dozvím, co je právě váším "a cup of tea". :)

Pokud by jste se chtěly podívat na další outfity, tak se koukněte na můj profil na polyvore. :)

10 komentářů:

  1. Na škole mám ráda hlavně kamarády a občas i učení, ovšem většinou bych se právě učení, některým učitelům a časnému vstávání vyhnula:))...osobně bych dala přednost třetímu outfitu, ale krásné jsou všechny:33

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taky nejvíc líbí ten poslední :)

    OdpovědětVymazat
  3. na škole mám ráda tělák a lidi :D a obědy:D:D odkad je ten batoh z prvního ?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je z pacsun.com a myslím, že stál kolem 800-900 Kč, ale nevím, jestli tam ještě bude :)

    OdpovědětVymazat
  5. druhý i poslední je hodně povedený :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné outfity všechny! :) Mě je ale stylově nejbližší asi ten druhý.

    http://theredheadedworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. great post, I love it! gorgeous items :)
    lets follow eachother! let me know if you want to follow, I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovědětVymazat