Blogger news

Konečně je tady námi všemi tolik vysněný pátek, ale já bohužel pořád trčím doma, protože jsem v takovém počasí nemocná. Mám prostě štěstí! :...

ART IN VULPUTATE

Konečně je tady námi všemi tolik vysněný pátek, ale já bohužel pořád trčím doma, protože jsem v takovém počasí nemocná. Mám prostě štěstí! :) Nedávno jsem měla mít focení s Luxury Photo v tzv. betonové jungli, ale rozhodla jsem se pro kontrastnější prostředí jako vždy - přírodu. Nevím, jak to hodnotíte vy, ale za každou reakci na toto téma budu moc ráda. Taky chci do budoucna napsat pár článku s radami a nějakými tipy, tags, oblíbenými stránkami a blogy, recenze na nové produkty ... Jak se vám to zamlouvá? Co by jste tady rádi četli? :)

Photos by Luxury Photo









7 komentářů:

  1. Hrozně moc ti to sluší. Věci jsou opravdu krásné a triko je úžasné, tvá fotogravka je velmi šikovná, máš strašně dobrý fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa všetky tvoje príspevky páčia, záleží len na tebe čo chceš písať :) tento outfit sa mi tiež páčil, taký jednoduchý, 'letný' (:

    OdpovědětVymazat
  3. No to nie si sama, kto je v takom pocasi chora :(
    Pozyvam ta do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, máš skvělou postavu :) A brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za přihlášejí do mé GA! :) Moc si mě potěšila <3 Já si dělala design sama a tvůj se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není za co děkovat! Já jsem si ho právě stahovala :)

      Vymazat