Blogger news

Ahoj všichni! Na tento týden jsem si pro vás připravila summer outfit, ve kterém jsem opět s mladou fotografkou z LuxuryPhotos a vždy je ve...

Here comes the sun

Ahoj všichni! Na tento týden jsem si pro vás připravila summer outfit, ve kterém jsem opět s mladou fotografkou z LuxuryPhotos a vždy je velmi kreativní ve volbě míst, jako tomu bylo například TADY + je s ní velmi dobrá komunikace, takže kdyby jste někdo měli zájem o focení a nemáte ještě vybraného fotografa, opravdu doporučuji napsat jí na výše zmíněnou stránku. :)

... Léto mám ráda a vždy jsem měla, ale co se týče té neskutečně rychle stoupající teploty, tak zrovna 2x štěstím neoplývám. Ráda se ale chodím v létě procházet, když je pod mrakem nebo až v podvečer nebo večer, kdy je příjemně a teplota nijak nekolísá. Každopádně si to zkusím užít, jak to jen bude možné a budu doufat, že tyto prázdniny budou výjimečné a nekonečné.



Photos by LuxuryPhoto

5 komentářů:

  1. Outfit úžasný, modelka skvělá, článek perfektní!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu- http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie dve predposledne fotky su velmi pekne, pačia sa mi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný outfit! Krásně jsi to sladila.
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat