Blogger news

Toto je v pořadí můj druhý post a přesto, že mám blog teprve pár dní, bych vám všem chtěla moc poděkovat za takové množtství pravidelných č...

BEGINNER

Toto je v pořadí můj druhý post a přesto, že mám blog teprve pár dní, bych vám všem chtěla moc poděkovat za takové množtství pravidelných čtenářů, pozitivních komentářů a v neposlední řadě i zobrazení, které převyšuje 3000!
Outfit je ze stejného prostředí, ale už v neděli vyjde další, na který se rozhodně máte co těšit. :)




A co vy? Co rádi nosíte?

21 komentářů:

  1. Sluší ti to. A blogu ať se dál, tak dobře daří jako dosud.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, tyhle motivační komentáře pro mě hodně znamenají :)

      Vymazat
  2. Předchozí outfit se mi sice líbil víc, ale i tohle ti sluší. Tvůj blog vypadá dost slibně. (y)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit, na první fotce ti to moc sluší. :) zatím si vedeš skvěle, a tvůj blog mě baví.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Michaelo, přeji ti krásnou cestu na tvé bloggerské cestě. Já svůj první blog založila před více jak 10 lety, tehdy moc bloggerů ještě nebylo a internet nebyl tak rozšířený jako dnes, ale byla to legrace. Čemu se věnuješ a baví tě to, to roste. Držim pěsti. An.

    OdpovědětVymazat
  6. gratulujem že sa ti s blogom tak darí :) to sú converse alebo len obyč. trampky :D ? najradšej nosím niečo pohodlné :)

    julca-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. pekný blog. pokračuj ďalej

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit, sluší ti:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Oba outfity jsou super :)!!! Když si vzpomenu jak jsem se v tvém věku oblékala já :DD...

    OdpovědětVymazat
  10. Nebudu tak pozitivní jako ostatní, ale budu rozhodně upřímná...
    V první řadě mám pocit, že jsi nečetla ani jeden z příspěvků na mém blogu, pouze jsi do komentáře hodila svůj odkaz.. Ale to nehodlám moc komentovat.
    V druhé řadě... Tento krásně minimalistický design má dnes každý druhý blog. O outfitech, kosmetice, atd. je dnes asi každý blog. Proto sledovat nebudu, nenašla jsem u Tebe žádnou odlišnost proti ostatním "bloggerkám".
    Ale přeju Ti hodně štěstí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě máš pravdu, ale rozhodně nějak začít musím. Můj šatník není na takové úrovni, aby vybočoval a výrazné líčení by na 14-ti leté dívce nevypadalo zrovna nejlíp. A ano, můj blog má ten nejjednodušší vzhled, jelikož jsem zastáncem toho, že v minimalismu je krása.
      Jinak děkuju za kritiku :)

      Vymazat
    2. Já neměla na mysli, aby jsi se odlišovala v tom, jak se oblékáš nebo se výrazně líčila... Spíše v tématice.
      Mě osobně se tento minimalistický design také moc líbí, ale přijde mi škoda, že ho má dnes každý. V tom maličko klesl a ztratil na významu/výjimečnosti.

      Vymazat
    3. Jestli to má být narážka na můj nejnovější outfit, tak tvůj komentář s tím nemá nic společného, jen aby jsme si rozuměli. Dobře, nelíbí se ti to, ale co já s tím? je to jednoduché, na první týden blogování, podle mě, i dost vydařené. Tuhle tématiku mám, protože mě to baví, móda mě jednoduše zajímá a chci ostatním ukázat můj vkus.
      Ne neklesl, možná klesá v tvých očích, ale v těch mých pouze stoupá.

      Vymazat
  11. Čtenáře si rozhodně zasloužíš, Tvůj blog (ikdyž úplně začínající) již po dvou postech působí zajímavě :) když dle předchozího komentáře je na stejné a ''tuctové'' téma, tak rozhodně nesouhlasím s tím,že je obyčejný. Je to Tebou- vypadáš jako zajímavý člověk a myslím, že se v dalších postech máme na co těšit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za nádherný vzkaz a určitě se na co těšit bude! :)
      právě jsem přišla z focení, takže ješte dnes bude další outfit, tentokrát doufám, že zajímavější :)

      Vymazat
  12. Míšo, z té kritiky si nic nedělej, myslím že nás tady všechny určitě překvapíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. Víc úsměvu! :) Jinak já jsem taky začátečník a to jsem o víc jak 10 let starší než ty :D. Hlavně ať Tě to baví a držím palce!
    A.

    OdpovědětVymazat