Blogger news

Tak už jsem opět tady! :) Určitě jste si všimly nového designu, který vytvořil Jan Zavřel , tak mi nezapomeňte napsat, jestli se vám líbí ...

Random

Tak už jsem opět tady! :) Určitě jste si všimly nového designu, který vytvořil Jan Zavřel, tak mi nezapomeňte napsat, jestli se vám líbí nebo nějaké připomínky k němu, za každý tip budu moc ráda.

V posledních dnech jsem sestavila snad tunu outfitů k tomuto počasí a chtěla jsem se už dlouho o ně podělit. Mě osobně přijdou docela povedené, ale kdo ví ... Stály by jste o další random outfity?
Všechny jsou opravdu velmi jednoduché a podle mého názoru přímo na všední nošení.


Jaký na ně máte názor? Nosily by jste nějaký takový kousek? Napište mi to a také jaký úspěch má u vás nový vzhled blogu. :)


14 komentářů:

  1. Tá modrá blúzočka mi hned padla do okna, je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nový design je moc pěkný :) Krásné outfity, nejvíce se mi líbí ten první a poslední :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pěkný blog (super design) :). Nejvíc se mi líbí ten poslední outfit ;).

    Jimmy stille

    OdpovědětVymazat
  4. ten 2 outfit me padl do oka nejvic:) a desing je skvelý :) moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super blog a a právě na našem blogu probíhá Giveaway a budeme rády, když se zúčastníš :) http://daifash.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto dokonalé outfity! Vážně se mi všechny strašně líbí!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. z prvého vansky a bunda, z posledného tričko a klobúk. <3

    OdpovědětVymazat
  8. krásne outfitové inšpirácie!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten první se mi líbí nejvíc, je boží:-) Jinak tě zvu na giveaway u mě na blogu:-)
    passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty první a poslední jsou nejlepší!:) Hlavně ten první!:) ten bych brala hned:). A jasně, že máme zájem o další random outfity!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Určite ano, sú to skvelé outfity! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pekne outfity :))
    Mne osobne sa najviac paci 1. a posledny :))

    xx Barbora
    abitconfusing.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Lovely sunglasses and hat :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat