Blogger news

Mám tady poprvé tag, kde mě nominovala Petra z My small happinesses, tak snad se o mě dozvíte něco víc. :) Pravidla - poděkovat blogerov...

Liebster award TAG

Mám tady poprvé tag, kde mě nominovala Petra z My small happinesses, tak snad se o mě dozvíte něco víc. :)
Pravidla
- poděkovat blogerovi, který tě nominoval - děkuju Petro :)
- napiš 11 faktů o sobě
- odpověz na 11 otázek, které jsi dostala
- nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvé otázky

Fakta
- je mi 14 let
- mám starší sestru, se kterou mám společný pokoj
- celkem jsem vystřídala 4 školy
- chodím na gymnázium
- mám v pravém uchu tunel
- ráda kreslím
- pokaždé, když začnu cvičit, vydrží mi to sotva týden
- umím plést
- zajímám se o módu
- dva roky zpátky jsem byla ostříhaná tzv. na kluka
- jsem náladová


Odpovědi
1. Kdy a proč tě napadlo blogovat?
   - Bylo to už strašně dávno, pořád jsem mluvila o tom, že chci blog, jenže mi neskutečně dlouho trvala samotná realizace. Když jsem viděla blogerky, jak úspěšné mají blogy a hlavně všechny ty ohlasy, okamžitě jsem se chtěla stát jednou z nich. 

2. Umíš vařit? A co nejraději?
   - Haha, já a vaření. Jediné, co zvládám jsou vajíčka, čaj, palačinky a pečení. Nejraději dělám italskou omeletu, i když se mi moc často nedaří.

3. Co máš na sobě ráda?
   - Pokud chci, opravdu dokážu naslouchat.

4. Jakou vlastnost nesnášíš?
   - Sebestřednost, ale sama taková jsem.

5. Produkt, bez kterého si nedokážeš představit svou existenci?
   - Lak na vlasy, toho používám až příliš.

6. A naopak - věc, kterou si všichni chválí a ty ji k životu opravdu nepotřebuješ.
   - V mém okolí slyším, jak každý mluví o paletkách Naked, ale nepříjdou mi jako něco extra úžasného.

7. Nejoblíbenější film?
   - Cry baby

8. Máš nějakou typickou babskou radu? Ať už jde o kosmetický svět nebo domácnost a vaření.
   - Znám jenom domácí recept na peeling.

9. Sportuješ? Jak často, kde, s kým ?
   - Moc nesportuju, jenom si zajdu občas zaběhat, nebo cvičím.

10. Cestovatelský sen?
   - Chtěla bych se nejvíc podívat do Californie a na Nový Zéland.

11. Kosmetická značka, která tě láká, ale kvůli ceně pořád nevíš?
   - Zatím taková není.

Otázky
1. Jaká je tvoje oblíbená kosmeticka značka?
2. Cestuješ ráda?
3. Umíš něco, co považuješ za zvláštní?
4. Máš svou oblíbenou věc (plyšáka, hrníček...)?
5. Co na sobě nesnášíš?
6. Jak dlouho máš blog?
7. Jaký je tvůj největší sen?
8. Co nejbláznivějšího jsi kdy udělala?
9. Kde a proč nejraději nakupuješ?
10. Podle čeho si vybíráš téma článků?
11. Máš domácího mazlíčka?

Nominace
Closet dream
Who is a perfect
Nicole Xs
Janka F.J.
Nicolme
Bit of me
Fit bunette
- 11 je pro mě nesplnitelný úkol (hah)

Tento článek mi v historii blogu zabral nejvíce času, tak doufám, že jsem nikoho neunudila a dozvěděly jste se o mě několik zajímavých fakt. :)

3 komentáře:

  1. S tým varením to máme spoločné :) no zachvilku idem na internát :((( neviem ako to zvládnem budem využívať spolubývajúcu :D:D hanba no :D
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  2. Pletení je úžasný, vždycky obdivuji výtvory ostatních, protože sama neumím ani ň :D

    Já mám zas zásobu laků na vlasy, nevím proč, ale vždycky se nějaký najde pod stromečkem nebo jako narozeninový dárek. Přitom ho téměř vůbec nepoužívám kromě nějakých společenských akcí (plesy apod.) :)

    Já se snažím cvičit, abych shodila pár přebytečných kilo tuku, ale zas tak akční to není. Když je dobré počasí, tak jezdím na kole (30-40 km) a procházky. Taky chodívám jednou týdně na jógu a teď se snažím začít svičit doma.

    OdpovědětVymazat
  3. M., obdivuju tě, že se sebou něco děláš, já na to vážně nemám, ale díkybohu mám to štěstí, že patřím k tomu typu lidem, kteří můžou pořád jenom jíst, jíst a jíst, ale nejde to na nich vidět. :)

    OdpovědětVymazat