Blogger news

Nedávno jsem objevila novou stránku Ukaž nehty , kterou stojí za to zmínit. Každý den vídám spousty lidí, kteří pečují o svůj vzhled, ale to...

Ukaž nehty

Nedávno jsem objevila novou stránku Ukaž nehty, kterou stojí za to zmínit. Každý den vídám spousty lidí, kteří pečují o svůj vzhled, ale to pouze tím způsobem, že musejí mít dokonalý makeup, perfektně nalakované vlasy, sladěný outfit ... ale manikúra zaostává. Není to stejně důležité, ne li víc? Přece ruce vystavujeme všem na oči a chceme se dobře prezentovat. Stránka Ukaž nehty může být tedy dobrou inspirací, kde se nachází nespočet variací a nejnovější trendy.

Zároveň tento blog netvoří jen jeho autoři, ale i vy. Můžete hodnotit, přidávat svá alba, tím pádem i spoustu fotografií. Můžete je také sledovat na facebooku, kde budete mít rychlý přehled o novinkách ... tento blog je na svých počátcích a právě jen díky vám se bude moct dále rozrůstat.





Tak co, zapojíte se a ukážete své nehty, nebo přidáte nové tipy a rady?

8 komentářů:

  1. ďakujem za komentár aj za follow :) odoberám aj ja. O tej stránke som predtým nepočula, ale určite dobrý nápad na inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka manikúry - dokonalost.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju kopretiny, takže ty druhé mě hrozně nadchly! :)

    http://cocoococktail.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. wau, tie kvetinkové sú krásne!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se sice ráda dívám na inspirativní články o nehtech, ale sama jsem v tomhle odvětví celkem nešika a jsem ráda, když je zvládnu nalakovat jednou barvou :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jé! Takovéhle články mám ráda. Nádherná inspirace, nejen tenhle článek ale celý tvůj blog! :)♥
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Fuuha.. Ja som rada keď si obe ruky nalakujem rovnomerne a nezašpiním sa celá :D ..toto by mi trvalo snáď aj 5 hodín, ale tak všetko je raz po prvý krát ;) :D

    http://catchybrand.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem maniak na nehty :D možná bych tam mohla občas něco přidat, vůbec jsem o té stránce nevěděla, díky za nápad :)

    OdpovědětVymazat