Blogger news

Už zítra jsou Velikonoce, to to zase uteklo. Osobně nepatří k těm nadšencům, co horlivě pečou velikonočního beránka, nakupují sladkosti, pl...

DISTINCTION

Už zítra jsou Velikonoce, to to zase uteklo. Osobně nepatří k těm nadšencům, co horlivě pečou velikonočního beránka, nakupují sladkosti, pletou si pomlázku, zdobí vajíčka ...
Velikonoce už delší dobu vůbec neslavím. Někdy si říkám, proč vůbec? Skončíme akorát tak s prázdnou peněženkou a modřinami.

Jeansová bunda je má oblíbená. Je univerzální a opravdu se hodí téměř ke všemu.
Slavíte Velikonoce? Jak?


Dnes jsem fotila poprvé s fotografkou z Luxury Photo, která je čerstvě vystudovaná.
V druhé řadě jsem taky uvažovala při výběru fotografa i nad cenou.
Takže musím říct, že bych ji vřele doporučila i po cenové stránce. 



Photos by Luxury Photo

11 komentářů:

  1. aaa hned som dala sledovanie! krasna si, aj styl, uzasne nohy mas, tunel <3 riadna pecka si :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná postava, to za prvé. Dále se mi hrozně líbí jeanová bunda a boty :) Jsi opravdu krásná a fotky vypadají vážně skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny blog! Outfity su vazne super, uz sa len trochu vyhrat s designom... kazdopadne followujem a tesim sa na dalsi prispevok :)

    www.myfashion-and-me.blogspot.com
    XOXOXO :*

    OdpovědětVymazat
  4. krásne!
    nechceš sa navzájom sledovať? :)
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. já velikonoce taky neslavím, připadá mi to jako přiblbej svátek.. :D :) jinak pěkný outfit, super bundička a máš krásnou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kalhoty jsou z topshopu?:) sháním s vyšším pasem a tyhle vypadají perfektně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsou, ale mám je už delší dobu, takže odkaz dát nemůžu, protože jsou dávno vyprodané :)

      Vymazat