Blogger news

Myslím, že tahle kombinace několika nových kousků v mém šatníku se vydařila. Sice jsem nedávno v outfitu měla červené, vysoké Converse, ale...

AUDITE

Myslím, že tahle kombinace několika nových kousků v mém šatníku se vydařila. Sice jsem nedávno v outfitu měla červené, vysoké Converse, ale konečně jsem se odhodlala k bílým, i když jsem se celou cestu před focením třásla, abych je nezašpinila hned po 5 minutách, což je u mě téměř zvykem. :)
Zato jsou pohodlné a praktické, možná by se o nich dalo říct, že jsou "nesmrtelné",
 jelikož ty z módy jen tak rychle nevyjdou.
A Vy? Které jsou Vám nejvíce pohodlné, nebo je nejčastěji nosíte?


 
 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12129229/?claim=dpg898sbr45/">Follow my blog with Bloglovin</a>
Photos by Luxury Photo

8 komentářů:

  1. Nádhernee ! :33

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám že bude ještě spoustu článků a že budeš mít pro nás ještě spousty fotek protože jak už jsem ti zmiňovala tolikrát jsou prostě bezchybné!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :))
    smekám před tebou, máš blog teprve pár dní a už jsi dobrá :)

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačně nejlepší outfit zatím :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý outfit! :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takovéhle elegantní věci moc nemusím, ale ta čelenka je bezva! A moc ti to na fotkách sluší :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. conversky jsou supr, bílé jsou fakt nesmrtelné jak říkáš, já bych měla ale taky strach že bych je měla věčně špinavé :D a šátek ve vlasech vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. och tie conversy sú krásne *-*

    OdpovědětVymazat