Blogger news

Mám pro Vás další outfit z krásně rozkvetlých sadů. Moc se mi líbí ta kombinace jemného a tvrdšího looku zároveň. A Vám? Právě nám skon...

PLUVIAE

Mám pro Vás další outfit z krásně rozkvetlých sadů. Moc se mi líbí ta kombinace jemného a tvrdšího looku zároveň. A Vám?

Právě nám skončily prázdniny a opět se vracím to každodenního, nudného koloběhu, ale naštěstí se tady strhla obrovská průtrž s nádhernou bouřkou, tak jsem si přece jenom zachovala alespoň kapku optimismu.


<a href="http://blogsiteslist.com">http://blogsiteslist.com</a>
photos by Luxury Photo



11 komentářů:

  1. ta bundicka nadhera :) a tie tvoje nohy ach <3

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, z kama jsou prosím ty pruhované kalhoty? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z New Yorkeru, ale kupovala jsem je +- rok zpátky, takže tam je už nenajdeš :)

      Vymazat
  3. Ja by som k tomu zobrala možno iné tričko, ale inak super je to :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekné tenisky :] gate ti pristanú, máš pekné dlhé nôžky :]

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky !! :) Na svůj věk chodíš nádherně oblékaná :) A máš moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Spolupráce s někým, kdo má styl, je k nezaplacení! :))

    OdpovědětVymazat
  7. účes ti veľmi pristane ;) plus na fotkách vyzeráš sympaticky :)

    OdpovědětVymazat